Формувальне оцінювання на уроках математики

01.11.2023   Administrator   Категорія: Нова українська школа

Формувальне оцінювання на уроках математики

Ситуація 1: діти отримали завдання, вони виконують самостійну роботу, а вчитель перевіряє, як сформовані обчислювальні навички.  Вчитель має інформацію? Має. 

А якщо змінити підхід і комплексно підійти до оцінювання? Адже в НУШ вчителю дається свобода вибору інструментів.

Ситуація 2:
Вчителька попросила на уроці математики взяти роздруківку, кольорові олівці, ножиці. 
- Зараз ми ''виростимо'' математичні яблучка, діти. Потім назвала кроки самостійності: 
розв'язую вирази, розмальовую яблуко, вирізаю, підписую роботу, приклеюю на дерево.

Учні самостійно працюють, а вчитель має можливість спостерігати за соціальною взаємодією, партнерською роботою над плакатом співпраці, виконанням правил уроку і, найголовніше, перевірити рівень сформованих навичок обчислення виразів в межах 20.