15 лютого 2016 року організовано круглий стіл на тему: "Впровадження інноваційних технологій як засіб розвитку творчої особистості"
17.10.2016 Administrator Категорія: Методична скарбничка
Головним завданням школи є розвиток творчої особистості як вчителя так і учня, створення умов для повноцінного фізичного, інтелектуального та духовного розвитку всіх учасників навчально-виховного процесу. Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій.
Кожний загальноосвітній навчальний заклад має свої особливості. Тому й підхід до впровадження інновацій має бути особливим. Вивчення реального стану справ, внутрішніх та зовнішніх передумов дає змогу визначити доцільність і готовність педагогічного колективу до впровадження інновацій різного типу в практичну діяльність навчального закладу.
Інноваційна діяльність вимагає від сучасного вчителя мобілізації творчого потенціалу з метою надання якісних освітніх послуг.
У нашій школі використовуємо такі інноваційні технології:
- Формування економічного мислення молодших школярів
- Технологія інтегрування навчального матеріалу
- Інформаційно комунікаційні технології навчання (ІКТ)
- Особистісно зорієнтоване навчання
- Ігрові та інтерактивні технології
- Технологія колективних творчих справ (КТС)
- Проектні технології, ноосферна освіта
- Впровадження науково педагогічного проекту “Інтелект України”
- Технологія розвитку критичного мислення
Переваги інновацій:
- підвищують інтерес та позитивну мотивацію учнів до навчання
- активізують пізнавальну діяльність
- розвивають мислення і творчі здібності дитини
- формують активну життєву позицію в сучасному інформаційному суспільстві
- дає можливість оволодіння комунікативними навичками
- розвиває уміння працювати разом
- формування вміння висловлювати свою думку і відстоювати її
- формування таких якостей, як самостійність, виваженість, розсудливість, прагнення до пізнання навколишнього світу й пошуку шляхів його зміни та вдосконалення
- створення атмосфери саморозвитку та самореалізації
- розкривається зміст індивідуального досвіду учнів та узгодження його з навчальним и завданнями