15 лютого 2016 року організовано круглий стіл на тему: "Впровадження інноваційних технологій як засіб розвитку творчої особистості"

17.10.2016   Administrator   Категорія: Методична скарбничка

Головним завданням школи є розвиток творчої особистості як вчителя так і учня, створення умов для повноцінного фізичного, інтелектуального та духовного розвитку всіх учасників навчально-виховного процесу. Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій.

      Кожний  загальноосвітній навчальний заклад має свої особливості. Тому й підхід до впровадження інновацій має бути особливим. Вивчення реального стану справ, внутрішніх та зовнішніх передумов дає змогу визначити доцільність і готовність педагогічного колективу до впровадження інновацій різного типу в практичну діяльність навчального закладу.

       Інноваційна діяльність вимагає від сучасного вчителя мобілізації творчого потенціалу з метою надання якісних освітніх послуг.

 

 У нашій школі використовуємо такі інноваційні технології:

 

  • Формування економічного мислення молодших школярів
  • Технологія інтегрування навчального матеріалу
  • Інформаційно комунікаційні технології навчання (ІКТ)
  • Особистісно зорієнтоване навчання
  • Ігрові та інтерактивні технології
  • Технологія колективних творчих справ (КТС)
  • Проектні технології, ноосферна освіта
  • Впровадження науково педагогічного проекту “Інтелект України”
  • Технологія розвитку критичного мислення

 

Переваги інновацій:

  • підвищують інтерес та позитивну мотивацію учнів до навчання
  • активізують пізнавальну діяльність
  • розвивають мислення і творчі здібності дитини
  • формують активну життєву позицію в сучасному інформаційному суспільстві
  • дає можливість оволодіння комунікативними навичками
  • розвиває  уміння працювати разом
  • формування вміння висловлювати свою думку і відстоювати її
  • формування таких якостей, як самостійність, виваженість, розсудливість, прагнення до пізнання навколишнього світу й пошуку шляхів його зміни та вдосконалення
  • створення атмосфери саморозвитку та самореалізації
  • розкривається зміст індивідуального досвіду учнів та узгодження його з навчальним и завданнями