Формувальне оцінювання на уроках математики
01.11.2023 Administrator Категорія: Нова українська школа
Формувальне оцінювання на уроках математики
Ситуація 1: діти отримали завдання, вони виконують самостійну роботу, а вчитель перевіряє, як сформовані обчислювальні навички. Вчитель має інформацію? Має.
А якщо змінити підхід і комплексно підійти до оцінювання? Адже в НУШ вчителю дається свобода вибору інструментів.
Ситуація 2:
Вчителька попросила на уроці математики взяти роздруківку, кольорові олівці, ножиці.
- Зараз ми ''виростимо'' математичні яблучка, діти. Потім назвала кроки самостійності:
розв'язую вирази, розмальовую яблуко, вирізаю, підписую роботу, приклеюю на дерево.
Учні самостійно працюють, а вчитель має можливість спостерігати за соціальною взаємодією, партнерською роботою над плакатом співпраці, виконанням правил уроку і, найголовніше, перевірити рівень сформованих навичок обчислення виразів в межах 20.